2014年11月24日星期一

鄭雅琪 李沛妍 踏台板震入心

東方日報

阿刨徒弟鄭雅琪及李沛妍的超水準演出,令觀眾拍案叫絕!成功背後,兩人異口同聲說其實非常緊張,鄭雅琪接受本報訪問坦言由綵排至公演,感覺好像一場夢,她說:「從來冇諗過可以同菩生姐(阿刨)同台演出同埋跟佢學嘢,總綵排當日真正踏台板,嗰刻真係由心震出嚟,直到公演時以為自己唔震,點知舞扇時先發現隻手係咁震,由心震出嚟,緊張程度超乎想像。公演後嗰晚我瞓唔着,能夠同大師級菩生姐合作,係一個好好嘅經驗。」

鄭雅琪續說自去年秋天跟阿刨學習及排練,獲益良多:「佢教我演戲上好多竅門包括感情投入,菩生姐已經交咗條匙畀我,我會繼續摸索,好多謝佢嘅指導。」同樣表示心情超緊張的李沛妍,直言是次經驗猶如上了一課深造班,她說:「菩生姐喺度,就好似畀咗定心丸咁,有佢喺度,我個心當堂定啲。大家會有交流,佢教我點做動作同埋投入感情,真係獲益良多!」

http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20141125/00282_016.html

沒有留言:

發佈留言