2014年11月15日星期六

《任藝笙輝念濃情》十一月十五日謝幕傳真







 
 







12 則留言:

  1. 笙姐真是一場比一場開心、鬼馬、輕鬆,看這些相片,相信笙姐有很多好朋友來捧場呢!

    回覆刪除
  2. 笙姐咁鬼馬、俏皮,看來真是很開心,兩天謝幕的表情都不同,難得是拍攝得很清析|,多謝菲姐上載。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝拍攝的朋友才最重要,我是借花敬佛而已。

      刪除
  3. 各位有冇演藝票多左?680-880

    回覆刪除
  4. 我都覺得笙姐越來越靚,真好見笙姐咁開心,我想問問各位,第一張係邊度影,我下星期睇,我想到時留意下,睇下可否見到笙姐。叮叮

    回覆刪除
  5. 笙姐笑得好燦爛 ! 照片影得好清, 好靚 !
    謝謝分享 !

    回覆刪除
  6. Phyllis, 好難响你度留言呀 !
    要駭對才淮 !

    回覆刪除
  7. 有十二月十二及十七日八百八十元飛原價出讓,有興趣可联絡www.lisawong2523@gmail.com



    回覆刪除
  8. 希望能看到多些謝幕傳真,謝謝各位笙迷和Phyllis的分享。

    回覆刪除
  9. 各位傳來的謝幕傳真,攝影技術十分清晰專業,之前我擔心如何影些靚相以留念, 以自己的技術,完全沒有把握, 謝謝Phyllis和各位笙迷的分享。
    我都想一睹笙姐風釆,是否停車場一定見到笙姐出現?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4:30之前到達文化中心後台門囗等一定見到笙姐,我14日見左!

      刪除
  10. 有鐵馬隔住! 難見到!

    回覆刪除