2014年12月27日星期六

尾場戲迷唔捨得走 阿刨謝幕六次賣萌解「睏」

【on.cc東網專訊】 

粵劇名伶龍劍笙(阿刨)在演藝學院演出尾場《任藝笙輝念濃情》,阿刨與眾演員謝幕後,戲迷始終不肯離去,結果阿刨前後謝幕共六次,期間更擺出「覺覺豬」甫士,呼籲戲迷早點回家休息,表情萌爆!
感動到眼濕濕
雖然阿刨在謝幕儀式上並無發表講話,但在主辦單位新娛國際負責人丘亞葵致辭,以及轉贈戲迷簽了名送給阿刨的感謝卡時,阿刨都感動到眼濕濕,要用紙巾抹眼。
抱拳謝戲迷
丘亞葵在台上表示:「最後一場,好唔捨得,多謝台前幕後,多謝阿刨,三年前我同佢傾呢個演出,三年來雖然未至於肝腸寸斷,但都可以話係夢繫魂牽!」他續說:「記得門票開售當日,三十分鐘就售罄,我想向阿刨報喜,但朋友話佢已經知道咗,仲從來未試過喊得咁大聲,其實佢壓力大過我好多,好多謝佢不時指導我。我希望未來,只要佢願意,我都希望可以繼續同阿刨並肩作戰,撐到底,希望下次演出唔使再等三年咁耐。」台下戲迷紛紛吶喊叫好,阿刨則抱拳以示謝意。

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20141228/bkn-20141228010939308-1228_00862_001.html











3 則留言:

  1. Phyllis一定有在感謝卡上簽名了!
    相見時難,別亦難呀, 笙姐!

    回覆刪除
  2. 多謝Phyllis 和各網友的分享,祝新年快樂,身體健康!!

    回覆刪除