2012年1月6日星期五

龍情詩意半世紀記招片段

今回返港又有豐收,除了看笙姐的演出,朋友請吃飯自是少不了,還給我送上禮物。最愛當然是與笙姐有關的物品,以下片段是其中一項。雖然現在才貼上,或許是有點兒過時;但在沒刨看的日子裏,尚可慰思念之情吧 !

片段由Sabrina Fan 提供。














































10 則留言:

  1. 笙姐幾舊嘅片都是無價寶,有笙姐睇就得㗇啦,舊有舊睇,新有新睇,依然睇得好開心、好投入,多謝提供分享。
    [版主回覆01/07/2012 12:59:10]喜歡就好了。

    回覆刪除
  2. 笙姐表情七情上面,真可愛!好開心!多謝分享。
    [版主回覆01/08/2012 13:31:47]不用客氣。

    回覆刪除
  3. 多謝分享 !!!
    [版主回覆01/08/2012 13:32:54]唔駛客氣。

    回覆刪除
  4. 刨姐表情好可愛!好珍貴嘅訪問.自然,親切,好 正 正 正 呀!多謝!
    [版主回覆01/08/2012 13:33:03]正哩 !

    回覆刪除
  5. 珍品 ! 珍品 ! 這裡可尋 !
    謝謝分享 !
    [版主回覆01/08/2012 13:35:05]多謝欣賞。

    回覆刪除
  6. Yes, I really agree with you.
    [版主回覆01/08/2012 13:35:32]V !

    回覆刪除
  7. 笙歌妙韻繞樑三日!:)
    [版主回覆01/08/2012 13:35:59]好 !

    回覆刪除
  8. 笙姐真係好可愛 , 我就是欣賞笙姐的可愛和真 , 相信在埸記者也給笙姐的開朗所感染 .
    [版主回覆01/09/2012 04:00:24]是呀。我也是欣賞笙姐的真和可愛。

    回覆刪除
  9. 時常過來但現在才第一次打招呼,好珍貴的片斷,多謝分享呀!
    [版主回覆01/09/2012 13:27:29]歡迎到訪。想留言,無任歡迎;齋睇都冇所謂;悉隨尊便。^ _ ^

    回覆刪除
  10. 多謝分享^_^
    笙姐笑果時好得意>3<笙姐把聲我好想模仿下><

    回覆刪除