2012年1月10日星期二

阿刨翻唱任姐名曲出碟致敬

粵劇名伶龍劍笙(阿刨)早前完成一連25場《龍情詩意半世紀》後,原定啟程返加拿大休息,不過經主辦單位負責人邱亞葵游說下,最終決定延後離港,並推出翻唱師父任劍輝四首經典名曲個人專輯,作為向師父致敬。


四首名曲包括電影《梁祝恨史》主題曲《有情話把鴛鴦葬》、《一支紅艷露凝香》、《孤雁再還巢》及《牡丹亭驚夢之西遊驚夢》,為了是次專輯,阿刨找來了奚仲文擔任形象指導、陳文輝擔任化妝師,還找了專人設計一套梁山伯化蝶裝,以及重新訂製金冠,問到為何會有這樣構思,阿刨謂:「因為都聽過好多朋友講,話我翻唱師父作品比較少,咁本身自己鍾意喺加拿大生活,咪趁今次返嚟演出再做多啲其他嘢囉!唔係唔知下次幾時先返。」


月底率先出DVD


阿刨透露近日已完成錄音及拍攝宣傳海報,現只等待排期推出,不過在此之前,阿刨與拍檔梅雪詩(阿嗲)率先於本月底推出《龍》劇DVD光碟,滿足一眾粉絲要求,今次製作特輯將會加入大量二人的大頭及半身鏡頭,當中有4,888隻、每隻售價880元的乃限量版,並已獲大批粉絲訂購。


文:影視組

http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120111/00282_036.html




 

阿刨為了是次的專輯而重新訂製金冠







阿刨亦找了專人設計一套梁山伯化蝶裝





阿刨透露專輯已完成錄音及拍攝宣傳海報,現時只等待決定推出日期。




阿刨事事認真,翻唱師父名曲當然是信心之選。



31 則留言:

  1. 嘩,天大好消息!期待期待...

    笙姐,多謝您!
    [版主回覆01/11/2012 12:41:16]還要多謝促成此事的丘生。

    回覆刪除
  2. 很開心呀,笙姐出個人專輯,一定繞樑三日,百聽不厭。開心開心開心......
    [版主回覆01/11/2012 12:41:42]勁開心!

    回覆刪除
  3. 熱烈期待笙姐新碟面世 !
    笙姐這套梁山伯化蝶裝好靚 !
    [版主回覆01/11/2012 12:44:45]係呀。 睇到佢咁靚, 諗吓有得睇就正, 正, 正 !

    回覆刪除
  4. 笙姐的造型令我記起廿多年前的「笙歌雪舞」,而笙姐的外型幾乎完全無變,不知還有沒有其他三首歌的造型呢?
    [版主回覆01/11/2012 13:00:43]笙姐真是青春不老 ! 暫時未見有其他造型照。

    回覆刪除
  5. Hurray! 好興奮呀!原來刨刨秘密期回家為我們製造一浪接一浪的驚奇,太好了。多謝刨刨,多謝丘生,多謝Phyllis 報導這好消息!
    [版主回覆01/11/2012 13:02:37]熱切期待 !

    回覆刪除
  6. 真是好消息,四首都是我喜歡的歌﹔
    [版主回覆01/11/2012 13:05:06]有兩首在溫哥華籌款表演過,笙姐唱得好好聽架。

    回覆刪除
  7. 套衫很靚呀!
    [Van仔回覆01/12/2012 00:00:12]無錯,笙姐很靚,佢保養得很好。
    [版主回覆01/11/2012 13:05:44]笙姐都好靚哦。

    回覆刪除
  8. 嘩!嘩!好消息,笙姐出個人專輯,如果是DVD就好啦 ~ _ ~ ,不單有得聽又有得看。呵呵 ^ o ^ 真的天大好消息!多謝刨刨,多謝丘生,十分多謝!
    [版主回覆01/11/2012 13:07:05]值得舉杯歡慶 !

    回覆刪除
  9. 哎呀,不是「牡丹亭驚夢之西遊驚夢」,應該是「牡丹亭驚夢之西樓驚夢」吧!
    [版主回覆01/11/2012 13:48:19]呢個教對, 真係要好好教訓吓佢。
    [小提回覆01/11/2012 13:27:00]還有打錯售價應是,,,每<套> 定價HK$880- 的 限量版.
    [小提回覆01/11/2012 13:12:37]真係同佢有情<話> !
    [Sabrina fan回覆01/11/2012 12:26:44]噢,幸好有優質相片補救!
    [版主回覆01/11/2012 12:21:03]有情活把鴛鴦葬, 他們都打成有情<話>把鴛鴦葬。

    回覆刪除
  10. Van仔:乜淨係套衫靚咋咩?
    [Ruby回覆01/11/2012 14:41:56]都超可愛,你哋看第二張相。
    [版主回覆01/11/2012 13:07:57]笙姐都好靚, 係超靚。

    回覆刪除
  11. Yeah! 希望在明天!陸續有得睇有得聽就好喇!
    丘生都幾好嘢!打蛇隨棍上!刨刨好信任佢!希望佢繼續努力遊說阿刨再演出!
    [版主回覆01/11/2012 13:10:16]尾場那天,司儀都話丘生好口材,又一次例證。

    回覆刪除
  12. 加油呀~~~~~刨姐簡直sharp 醒~~呀~~間中工作,閒時hea 爆~米會好神采奕奕囉.~~~
    刨姐你要多d返香港呀~~~~~充滿fans支持既力量既刨姐一定愈來愈健康,愈來愈開心快樂~~
    [版主回覆01/11/2012 13:40:13]但願如你所說: <刨姐一定愈來愈健康,愈來愈開心快樂~~>

    回覆刪除
  13. http://www.youtube.com/watch?v=-ZB0Xre4unI 呢套video 令我更加肯定左要做刨迷一世..haha 所有abt 刨既野都系代表good luck to me!!! haha.....
    [版主回覆01/11/2012 13:42:19]呢套<幻覺>詳盡啲, 係最好看的,

    回覆刪除
  14. 好消息陸續來,希望唔會停就太好了!刨刨翻唱師父名曲!好開心呀!
    [版主回覆01/11/2012 13:43:04]超開心。

    回覆刪除
  15. 天大喜訊! 我一直都好想笙姐唱任姐名曲架! 笙姐真體貼fans願望^.^
    [版主回覆01/11/2012 13:43:48]笙姐梗係收到你千里傳音。

    回覆刪除
  16. 呢次真係發大達啦! 今日呢個超級大好消息, 令我超超超 ------ 開心興奮哩! 之前有人話刨刨已返加國, 又有說佢仲喺香港, 原來刨刨喺度, 為我哋秘密預備大禮呀! 多謝! 千多萬謝! 萬多億謝呀!
    [版主回覆01/11/2012 13:44:39]又有傳話佢月中先返加。

    回覆刪除
  17. 這個簡直是超級大的新年禮物呀。今個農曆年真開心。^ O ^

    聽說她回加拿大過農曆年喎?
    [版主回覆01/12/2012 10:30:27]據訪問是如此報導。

    回覆刪除
  18. 忽有奇想 , 如果笙姐粉墨登場拍錄埋成專輯DVD ......
    嘩! 嘩! 嘩! 咁就發達咯 !
    你地睇下笙姐照片中的扮相幾"正" !!!!
    [可可媽咪回覆01/12/2012 18:17:46]雛鳳唔做舞台可以粉墨登場拍錄埋成專輯DVD 、例如再世紅梅記、牡丹亭驚夢、俏潘安、梁祝恨史、【洛神】夢會衛夫人等等
    [版主回覆01/12/2012 10:32:24]就拭目以待吧 !
    [Ckos回覆01/11/2012 18:25:35]Echo,我都有奇想刨刨會像其他歌星一样拍理mv 呀!

    回覆刪除
  19. 多謝你,我今年真係好開心,我等呢日等左好耐,多謝笙姐,多謝卹生。呢份消息係好開始,希望笙姐身體健康。
    [版主回覆01/12/2012 10:32:47]這是笙姐給我們的新年禮物。

    回覆刪除
  20. 呢段新聞睇到唔捨得走,笙姐靚爆了,帥呆了!哈,由現在開始,又有排開心了。
    [版主回覆01/12/2012 10:33:23]彼此, 彼此!

    回覆刪除
  21. 喔 ! 乜阿刨有唱西樓咩 ? 唉 ! 可惜冇人有錄喇 !
    不過好多謝你錄咗梁山伯果首 !
    [版主回覆01/12/2012 10:34:12]唔駛可惜, 唱片就出囉。

    回覆刪除
  22. 笙姐休息了一段日子,精神飽滿。她的轉體動作不但輕盈,而且輕柔,尤其是第三幀照片,儼如身穿粉紅色婚紗的少女,太嫵媚了!
    [版主回覆01/12/2012 13:29:37]對, 對, 對!

    回覆刪除
  23. 噢! 真係一份超大....大及貴重禮物, 多謝笙姐, thank you Mr. Yau
    [版主回覆01/12/2012 13:30:19]開心到瞓唔著。

    回覆刪除
  24. hi,Phyllis,上你呢度簡直就好似去樂園玩甘呀!!haha好多野睇,又可以比我地傾下講下呀刨姐甘囉.~靚靚心情~~日日返工時候都要上來呢度探你囉..仲想請你食朱古力tim~~食左令你都心甜~~!!刨迷就是可愛既人~~~:))))
    [版主回覆01/18/2012 15:56:57]同意。
    [eve回覆01/13/2012 00:35:33]有時候高處不勝寒~~~~~少左消息就當系笙姐在享受緊寧靜既時刻 :o :o
    [版主回覆01/12/2012 13:36:54]多謝你的朱古力,當食咗,我個心甜到漏。過咗呢個月,應該會冇咁多嘢睇。

    回覆刪除
  25. 笙姐真係好體貼我地 , 刨迷今年簡直出雙糧 , 興奮至極 , 最好唔好比佢停 , 陸續又有更好的消息 .
    [版主回覆01/12/2012 15:56:21]希望笙姐休息過後會考慮。

    回覆刪除
  26. ---------太俊俏亦美妙的身段啊------但願長留住此情懷不曾醒---------------
    [版主回覆01/15/2012 02:43:36]可以的, 在心中好喇,我們還要返回崗位。

    回覆刪除
  27. 你好,我是首次到訪,有很多刨刨資料,有幸看到兩場精彩演出,現在等DVD,刨刨又出CD開心死...
    [版主回覆01/15/2012 02:51:43]歡迎到訪。
    對呀。我們今年真是豐收。

    回覆刪除
  28. 當年仙姐收錄帝女花時對錄音也有點抗拒,但後期也改變了,尤幸把三寶錄好流傳後世。想今天為什麼笙姐和嗲姐不彷效師傅的做法,把她們的戲寶全部錄音千古流傳呢!
    [版主回覆01/18/2012 16:01:08]玥: 有舞台實錄,當然更理想啦 !
    [版主回覆01/18/2012 15:59:47]Muifan: 以前可能是版權問題,現在可能等待時機吧。
    [玥回覆01/16/2012 10:55:55]我觉的 还是舞台实录 更棒

    回覆刪除
  29. 絕對贊成同認同,希望笙姐同嗲姐考慮下,如果可以的話將任白四寶再出碟,可以延續和承接師傅的希望,更可再一次帶動粵劇,再一次掀起年青一代對粵劇既熱情,今次我去了三個埸館看雛鳳,發覺多左好多年青人去看。
    [版主回覆01/18/2012 16:06:48]我都發覺雛鳳鳴有頗多年青觀眾,實在已發揮了承傳的作用。

    回覆刪除
  30. 如果出DVD會有難度,不如出先出CD。如笙姐係再世紅梅記個句話"退而求其次",我知愛笙姐,因為佢無人能及囖。
    [版主回覆01/18/2012 16:10:21]我不敢說無人能及笙姐, 我只會說<我眼中無別個,心中只有她 ! >

    回覆刪除
  31. 你好,我是路過的,唔好意思,我想請問龍情詩意半世紀DVD限量版,
    可在那裡訂購呢?謝謝!
    [版主回覆01/18/2012 01:57:28]可上直接聯絡新娛國際。
    地址: 香港九龍新蒲崗八達街9號威達工貿商業中心27樓2702室
    電話: +852 3154 9872
    傳真: +852 3154 9870
    電郵: info@jvent.com.hk

    回覆刪除