2014年9月17日星期三

戲語蓉蓉 20140917

第一節談及笙姐:

http://www.dbc.hk/radio7/programme-archive/Id/8027

13 則留言:

  1. 聽到刨刨的消息,做嘢都起勁些.

    回覆刪除
  2. 剛剛聽完,好好聽,多謝Phyllis通知。原本今日冇丘生嘅微博睇,有啲失落,好彩有蓉蓉講刨刨,當堂開心晒!

    回覆刪除
  3. 謝謝 Phyllis, 好彩有妳我才可聽到徐蓉蓉講笙姐的 “笙” 聞。若不是我就錯失了!

    回覆刪除
  4. 謝謝 Phyllis通知,十分認同徐蓉蓉對笙姐的評語。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,有笙姐料,一定要公諸同好嘛。

      刪除
  5. 最開心聽到蓉蓉話有好多公司想將刨刨的作品再整理,希望刨刨可以將自己的"私伙"給他們整理,然後面世,想吓都高興.

    回覆刪除
    回覆
    1. 將 "私伙" 面世,我想是非常複雜的問題,當中牽涉很多人的版權....

      刪除
  6. 待我送上千億個多謝兼要俾隻手指公菲姐!不然,我又怎會聽到徐蓉蓉勁讚刨刨?真係越聽越開心,多希望當年雛鳯為東華籌款的西樓錯夢,能重現眼前,記憶中係非常正架。

    回覆刪除
  7. 十分多謝Phyllis,全靠你才得到笙姐的最新消息,加上源源不絕的靚相,簡直開心到暈了。如果刨刨可以將以前做過的大戲,抽部分給那些公司整理一下就好了, 未知夢境可成真?

    回覆刪除