2014年9月22日星期一

微博傳情 20140922

丘先生微博:

昨日好友抱恙,甚為掛心,今晚排練完畢,眾人相約找個舒適寧靜的地方晚飯,喜見好友迅速復元,大伙兒驅車到南區,享用了一頓豐富晚餐,邊吃邊談,談得開心吃得稱心,飯後時間尚早,四處流連,如斯美景,把握機會,找來三位御用模特兒,攝得多張滿意照片,來看看,照片中的阿刨仍然高貴大方,星味如昔。

http://www.weibo.com/u/1700685935?from=feed&loc=nickname#_rnd1411409093447





9 則留言:

  1. 笙姐有觀音娘娘華光天將及任姐師傅保佑.....那些小病魔都要遠走高飛呢!!! 再看三個甜姐兒的蓮子蓉的笑面 未開餐已經吃了甜品 "蓮子紅豆沙" 甜漏漏的:-):-):-)

    回覆刪除
  2. 笙姐燦爛的笑容,坐在大梳化上左擁右抱,不期然想起李後主的造型,簡直係天之驕子的典範,小小的病魔都被她嚇走了。

    回覆刪除
  3. 丘生話:『阿刨仍然高貴大方,星味如昔。 』真的没說錯。

    回覆刪除
  4. 笙姐不是~仍然~~, 而是一向高貴大方啊!

    回覆刪除
  5. 笙姐高貴大方,美艷如昔,兩位小妮子淡掃娥媚,尤如鄰家小女孩,清新可愛。有笙姐這位老師, 必定相得益彰。

    回覆刪除
  6. 刨刨身型好fit, 笑得好燦爛,散發住一種濃濃嘅星味,真係好難唔令人著迷!

    回覆刪除
  7. 我覺得今次刨刨回來 , 整個人都靚咗, 型咗, 無得彈.

    回覆刪除
  8. 永遠靚靚的笙姐 , 笑靨如花 , 親切可人 , 永遠的 super star .

    回覆刪除
  9. 望住刨刨靚相,,我變細個了,憶起她以往時常架著的白框眼鏡,型呀!
    刨刨工作認真,但都記得忙裡偷閒,乖喇!

    回覆刪除