2011年10月20日星期四

龍情詩意半世紀 - 售票詳情





 


踏足粵劇舞台五十年後,因「新娛國際綜藝製作有限公司」董事總經理丘亞葵(Vigo)多次誠邀,阿刨有感Vigo及戲迷朋友之誠,終允重踏紅氍覦,把恩師任劍輝親傳給她的任派藝術精髓再度在舞台上呈現。

 阿刨決定夥拍舞台元配梅雪詩,演出20場折子戲專場。當中四幕折子戲包括《俏潘安之店遇》、《蝶影紅梨記之窺醉》、《再世紅梅記之折梅巧遇》及《紅樓夢之幻覺離恨天》,Vigo是整個製作的唯一主辦者。

演出日期如下:
2011年12月1日至4日 — 沙田大會堂
2011年12月7日至11日 — 香港文化中心 (尖沙咀)
2011年12月14日至24日 — 香港演藝學院 (灣仔)


 


門票於11月2日起在以下地點公開發售:


•城市電腦售票網*


•快達票^


•通利琴行 全線分店


節目查詢︰3154 9872


票價: HK$880/ $680 / $480 / $280 / $180 (HK$180 開票只限於沙田大會堂及香港文化中心)



* 註:城市電腦售票網只售沙田大會堂及香港文化中心場次
^ 註:快達票只售香港演藝學院場次

http://www.jvent.hk/cond.php?id=1431







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 則留言:

  1. 又是第一時間新消息。謝謝!
    [版主回覆10/22/2011 06:14:41]^ _ ^

    回覆刪除
  2. < 飛 > 姐飛咁快, 已致電新娛, 每人頭限購十張, 20場同時發售, 各位自己睇定位喇 !
    [版主回覆10/22/2011 06:16:23]你都唔弱噃, 飛咁快就打咗電話!

    回覆刪除
  3. 啊 ! 推遲遲左一日 , 呢次形勢真係好險峻 , 好驚瞓街都買唔到 呀, 點算呀 ?
    [版主回覆10/22/2011 06:21:39]係唔係呀? 我唔係香港, 真係唔係幾清楚呀!

    回覆刪除
  4. 嘩,消息真的很快,多謝通知。
    [版主回覆10/24/2011 13:05:46]唔駛客氣。

    回覆刪除
  5. 唔知海外人士上唔上得網買票呢?
    [版主回覆10/24/2011 14:19:30]上網應該有地區之分。

    回覆刪除
  6. 快看!阿刨是任白最寵愛的徒兒!
    http://www.eastweek.com.hk/index.php?aid=15669
    [版主回覆10/24/2011 14:26:53]看過了, 多謝引路。 "阿刨是任白最寵愛的徒兒!", 唔駛問亞貴都知啦。* _ ^

    回覆刪除
  7. 此岸人 彼岸心2011年10月22日 下午9:42

    哈哈,這裏「笙聞」果然濃烈,謝謝Phyllis的分享...^ v ^
    [版主回覆10/24/2011 14:31:16]都要笙姐出來走動, 又要記者消息靈通, 我才可泡製這樣濃烈的氣氛。

    回覆刪除
  8. 上次帝女花瞓街有小強呀!今次會唔會有米奇呢?但為了笙姐,話之佢有哥斯拉啦,照排可也!到時我眼中無別物,心中衹有飛!

    菲莉絲唔好誤會,雖然我都有d掛住你,但此「飛」不同彼「菲」,笙姐戲飛重要呀,買唔到真係無面目見江東父老咯...
    [版主回覆10/24/2011 14:36:58]若果是迪士尼米奇又唔錯啊! 人貴自知, 我當然知此 "菲" 不同彼 "飛" 啦。買唔到飛, 係無面目見太平洋的笙友才對呀。

    回覆刪除
  9. 終於開售.... 好緊張....好緊張.... 拜託了朋友買了...希望買到啦....
    [版主回覆10/27/2011 14:14:32]祝你有緣看刨戲啦!

    回覆刪除
  10. 買到啦....買到啦...12月15號演藝學院呢.... 太興奮啦
    [版主回覆11/05/2011 14:14:05]恭喜你呀!

    回覆刪除
  11. 你好,今天(5/11)在東方日報上得知"龍情詩意半世紀"會加場, 因為上次公開售票時買唔到票, 好想知道加場幾時可以再公開發售. 因為我親友剛從加大拿回港,他們十分愛看龍劍笙和梅雪詩的演出 !! 所以本人想於他們離港前, 能買到於26/12加場的票, 請告知, 謝謝!
    [版主回覆11/16/2011 00:28:54]對不起, 看漏了你的問題。明天開買, 詳情請看11/11網誌。

    回覆刪除