2011年10月13日星期四

奚仲文打造雛鳳新貌


 
頭條日報頭條網

 

奚仲文打造雛鳳新貌 龍劍笙親邀任美指
20111014

  
退休多年的粵劇名伶龍劍笙(阿刨),為迎接今年「雛鳳鳴劇團」
50周年,回港與昔日好拍檔梅雪詩(阿嗲)再度攜手合作,於12月演出《龍情詩意半世紀》二十場折子戲,更親自邀請近年長駐北京的著名電影美術指導奚仲文坐鎮,回港為是次演出擔任美術及海報設計之職,為雛鳳打造全新形象。撰文︰陳紀瑩


  
奚仲文曾多次獲得香港電影金像獎和台灣金馬獎的最佳美術指導獎,近年他專注在內地工作,更把專業提升到另一層次。他說︰「拍電影講求團隊合作,良好溝通極之重要,最初到內地發展,語言理解方面要點花工夫,慢慢與組員建立默契,現在磨合得很順暢了。」


  
「雛鳳」是任白嫡徒,仙姐(白雪仙)是奚仲文的前輩朋友,故自
2005起他一直是雛鳳的御用形象顧問,上周更專程由北京飛回香港一天,為拍攝宣傳海報監工,他說︰「他們早在一年前已與我聯絡,遷就我的檔期,我當然義不容辭答允。」


  
說起仙姐,奚仲文敬重之情表露無遺︰「仙姐有一股皇者風範,見識廣、有智慧,即使是大紅星、大人物,在她面前都變成小朋友,被她端莊而有氣度的魅力所吸引。」奚仲文對這次演出也十分期待,說道︰「粵劇表演不但充滿美感,而且一旦愛上了,就令人不能自拔,是很一門獨特的藝術。」


http://www.hkheadline.com/ent/ent_content.asp?track=news&contid=164729&srctype=n



 

 



 

13 則留言:

  1. Phyllis 真系快手,望早日見到海報面世!
    [版主回覆10/14/2011 12:00:11]見到亞嗲扮相咁靚, 我都好期待海報面世。

    回覆刪除
  2. 我要讚一讚你【真係快手】。我也望早日見到海報面世,我要看看笙姐的造型。呀!救命呀!為什麼無笙姐的造型?"> - < " (嘩嘩)
    [版主回覆10/15/2011 12:34:10]可能要保持神秘感呢!

    回覆刪除
  3. 早晨 , 探你來了 !
    [版主回覆10/15/2011 12:36:41]歡迎! 歡迎!

    回覆刪除
  4. 真係喎 ! 看見阿嗲個扮相又幾好睇 !
    [版主回覆10/15/2011 12:38:48]係呀, 所以好期待海報面世。

    回覆刪除
  5. 嗲姐扮相真係好靚 , 好靚 , 相信海報更加靚 . 但冇笙姐既試裝相 , 有點失望 .
    [版主回覆10/15/2011 12:42:38]讓我們耐心等待吧!

    回覆刪除
  6. 佢地搵人扮靚,你又搵人扮靚,不過又幾靚 :)
    [版主回覆10/15/2011 12:46:41]我邊有佢地咁夠面子請得大師級人馬幫手呀! 我是自己動手做的。 多謝讚賞。 ^ _ ^

    回覆刪除
  7. 嘩 ! 好靚呀 ! 好靚呀 ! 仲好有心思 . 在此祝笙姐福壽天齊 , 人比花嬌 !
    [版主回覆10/15/2011 15:38:38]多謝!

    回覆刪除
  8. 笙姐靚, 嗲姐靚, 菲姐個Blog 好鬼靚, 聽日扮靚靚, 與郭大俠挽手唱"菲姐靚" 祝妳有一個愉快的生日!
    [版主回覆10/16/2011 07:34:47]郭生邊有咁浪漫唱歌俾我聽! 我生日都要我提佢至記得, 唉!

    回覆刪除
  9. 真的好靚喎!仲提醒我向笙姐祝壽(添) :P
    祝笙姐壽與天齊 & 身體健康。還有祝:Phyllis 心相事成 & 生日快樂。 ^ - ^
    [版主回覆10/16/2011 10:51:23]星期六是笙姐的農曆生日, 星期日是我生日。Mh...先祝笙姐, (仙姐口吻) : 能分次序, 頗有規矩吓! (Thumbs up * _ ^ )

    回覆刪除
  10. 你生日?祝你生日快樂!心想事成!
    [版主回覆10/16/2011 07:41:34]多謝。 是新曆, 上次是舊曆。

    回覆刪除
  11. 祝你生日快樂 , 身體健康 , 心想事成 !
    [版主回覆10/17/2011 01:01:23]多謝。

    回覆刪除
  12. Hi,Phyllis,Happy B-Day!....
    [版主回覆10/17/2011 01:02:26]Thank you.

    回覆刪除
  13. 先祝笙姐生日快樂!五十周年演出成功!戲迷睇得開心笑臉喜盈盈,再祝Phyllis你生日快樂啊!身體健康!每日開心快樂笑嘻嘻!真湊巧的也是我的結婚週年呀!
    [版主回覆10/17/2011 01:05:18]多謝祝福。也祝你生活甜甜蜜蜜!

    回覆刪除