2013年3月7日星期四

今期壹週刊(1200期)

網友 P & P 有以下留言:

"快D買今期壹週刊(1200期),刨刨年尾可能做牡丹, 可能係告別之作,搞到我唔知開心好定唔開心好?"

我想大家對這個題目會有興趣, 所以, 開一版給大家傾談.


 *******************************************************************************

可靠人士透露笙姐剛約了好友十二月旅遊, 年尾演出的消息應該與笙姐無關了!   
 
********************************************************************************





16 則留言:

  1. 係呀, 文中提及笙姐會在今年尾至出年新年回來做<<牡丹>>呀 ... 好野, 我地又有好戲睇啦, 真係又喜又驚...... 喜者可再現龍顏於台上, 但驚者我怕買唔到飛呀 ....

    回覆刪除
  2. 但買到飛既機會就……

    回覆刪除
  3. 第52-53頁,心情是喜、怒、哀、懼,樣樣齊。好複雜.....

    回覆刪除
  4. 究竟真消息抑或假消息?笙姐一向慎言,怎會標榜「告別之作」呢?奇怪!
    [Faustina回覆03/08/2013 22:06:14]認同Sabrina fan所說,笙姐一向慎言,更何況徐蓉蓉女士還未透露相關詳情,我祇會視這段消息為花邊新聞算了,別太認真。
    [Ckos回覆03/07/2013 22:41:17]最少知道沒有告別之作這回事, 也不賴。
    [版主回覆03/07/2013 22:27:30]早些知道, 不是更好嗎?
    [Ckos回覆03/07/2013 22:24:53]不是吧? 我才開心了一天便夢醒了?
    [版主回覆03/07/2013 22:21:52]可靠人士透露笙姐剛約了好友十二月旅遊, 這個消息應該與笙姐無關了!

    回覆刪除
  5. 好似月裡仙降凡塵,佢輕弄絳紗,輕弄絳紗,莫非冷煙蔽月華,她雨中竟自迷途迷途錯歸家,聽到笙姐唱真係好聽好聽好好好聽呀,真係好開心呀,尤是係做牡丹,想到笙姐演出夢梅,真係開心到爆,但想到買飛....唉!真的難以想像,真係唔怪之得是開心定唔開心了,而更說是笙姐"告別之作",唉! >.<"""

    回覆刪除
  6. 咦,菲姐有「可靠人士」報料?!哎呀,乜十二月演出消息應該與偶像無關呀!我哭、哭、哭,哭一句念笙情,祇留得壹周贈慶!
    [Sammi回覆03/07/2013 23:17:18]可止過山車, 我心情簡值急墜快過跳樓機
    [Zealand回覆03/07/2013 23:01:41]咩話?壹周又作大?唉......
    [版主回覆03/07/2013 22:48:14]@Sabrina fan, 演出的事, 我一向只信官方消息.
    [Ckos回覆03/07/2013 22:43:45]Sabrina fan 你仲吟得出詩嘅, 我坐完過山車, 無哂心機喇!

    回覆刪除
  7. 唉…也讓我開心了二小時咋…好等我…急不及待已叫女兒幫我撲戲票…原來是空歡喜一場…真…與…假…
    [Sammi回覆03/07/2013 23:11:43]…真…與…假… 老作就實太差....

    回覆刪除
  8. 吓, 唔係化, 真唔真呀? <<壹周>>放流料!
    [Sammi回覆03/07/2013 23:09:07]多謝你呀菲姐, 可嘆我的 <<牡丹>>芽夢碎了...
    [版主回覆03/07/2013 23:05:46]ok.

    回覆刪除
  9. 原來是假的,空歡喜一日添!

    回覆刪除
  10. 係唔係2014一月演牡丹亭驚夢啊? 2013 十二月旅遊呢? 係就好囉!!!!!!!!!!!!
    [WanYuk ming回覆03/08/2013 12:23:43]如果2014年1月要演出的話,笙姐會回港排練 (已往是這樣)。

    回覆刪除
  11. 係呀,個心七上八落,牡丹亭同再世,係我最鍾意既劇目,曲詞同編排都係一絕。當年笙姐退出時,何嘗想過她會再踏台板。所以只要她開心就好了,一切隨緣吧!不過請傳媒別亂放流料谷銷量,做番個有專業操手的專業人士,唔好令一眾笙迷空歡喜。

    回覆刪除
  12. 謝謝菲姐,好彩有妳報料,不用我白白歡喜一場。

    回覆刪除
  13. 好彩唔係真..."告別之作"!!!驚得我呀

    回覆刪除
  14. 原來是好像坐廸廸尼的灰熊山火車,到左頂突然打倒車,引起公眾嘩然,呢個笙夢都未發完,就成個wake up !

    回覆刪除
  15. 真无聊转假消息,告别嚇死我!

    回覆刪除