2016年4月29日星期五

出DVD慰戲迷 龍劍笙未有新演出計劃

【on.cc東網專訊】
  粵劇名伶龍劍笙(阿刨)2015年底由加拿大返回香港,演出《紫釵記》全劇,完成十六場演出後,戲迷一直渴望阿刨再踏台板,亦心急希望《紫釵記》全劇DVD盡快推出,以解對她的思念。

新娛國際負責人丘亞葵(Vigo)透露積極希望再斟阿刨回港演出,他說:「其實我好希望同刨姐再度合作,但係安排一次演出要多方面配合,包括場地、演員、幕後工作人員等,缺一不可,要整體配合先做到,依家我只可以肯定,刨姐同我短期內未有演出計劃,但日後發展如何,一切隨緣!」

盡善盡美留傳後世

但刨迷不用苦惱,因為《紫釵記》全劇DVD定於4月29日正式推出,Vigo說:「因為《紫釵記》全劇有兩位花旦,等於DVD內要放兩套長劇,每套三小時,單係剪接已經需要若干時間,我係一向要求盡善盡美嘅人,所以希望八隻CD喺調色上做到一致,呢個係留傳後世嘅作品,我唔希望為自己造成一個日後嘅遺憾,所以花咗好多時間處理畫面同剪接,依家終於完成。」
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20160429/bkn-20160429162900975-0429_00862_001.html





21 則留言:

  1. 丘生努力!我們會期待刨姐!但最重是刨姐身體健康!開開心心地回港!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,最重是笙姐身體健康,開開心心。

      刪除
  2. Bought the set already.Happy.The book'sprinting is so nice and pretty.

    回覆刪除
  3. 刨刨短期內未有演出計劃,唯有看DVD了!希望丘生努力,將刨刨帶回來.

    回覆刪除
  4. 君子有容人風度

    回覆刪除
  5. Hi,Phyllis,好耐沒傾喇,dvd no系265..@@ 好想念笙姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 你是否以前profile pix有隻貓貓那個Eve?

      刪除
  6. 而家轉左我仔仔張相..我仔仔兩歲多了而家~~!!..佢系至靚仔至可愛既..希望佢大個叻叻有能力保護媽味既愛人刨姐..嘿嘿..yeah

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔見你兩年多,原來已做了媽咪,恭喜你! 願你仔仔健康快樂,快高長大,笙姐的型、英、帥、靚、正,他全都擁有。 :)

      刪除
    2. 我沒有離開過笙姐.只有那時候BB細沒咩時間上網.過去笙姐兩次演出我都有去睇,先生上網好難得先買到貴市價少少既票!!!票尾還在呢..笙姐難得有雅致演,一定做坐上客,不過買票是一個問題姐...Eve
      Eve

      刪除
    3. 幸好你沒有錯過上兩次演出,否則,定必後悔!

      刪除
    4. 唉,我又點會錯過Y ,Phyllis 你有所不知了,前一段日子成日發夢夢見笙姐呀~~都唔記得夢中內容系咩野..只記得好親切好親切...笙姐要堅強d,開心,叻叻豬.唔好成日感動到流淚..對眼睛唔好的.要笑笑笑.開開心心.容顏俏麗..
      Eve

      刪除
  7. 能得菲姐那麼大好的祝福,eve的仔仔發達啦!其實,這五個字還不足形容刨的好,因她是好得沒法形容的,詞窮呀!wh

    回覆刪除
    回覆
    1. 五個字當然是不能完全形容笙姐的優點,恕才疏學淺,待有能之士加以斧正。

      刪除
  8. 龍年而為其姓氏既劍笙姐姐所得既光輝千百萬人中都未必有一個呀..在成名後這些全盛時期來..一笑一語就是令人一看就有親切難忘.. 大家都要健康快樂..發達唔健康唔快樂都沒用..

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對認同笙姐的「一笑一語就是令人一看就有親切難忘」,所以工作疲累時,總愛看看她的照片,令自己稍為充電,又再工作。
      但願大家都快樂健康!

      刪除
  9. 我發覺真的這麼多美好既留言..千言萬語的讚賞比所有超級刨迷用上了,真系再不客易在字典上找言詞去表達我地對笙姐既傾慕@@ 笙姐是有福氣之人..希望可以再在台上見到佢...eve

    回覆刪除
    回覆
    1. 對笙姐的傾慕,我已詞窮,總之盡在不言中。
      心善之人,自當福氣凝聚。

      刪除
  10. 讚同! 總言言之, 我今生的回憶裹面, 總有笙姐在內, 不會忘懷!

    回覆刪除