2015年4月9日星期四

任藝笙輝念濃情試影入場卷

我妹妹收到飛喇! 你地有冇人收到?

19 則留言:

  1. 恭喜各位笙迷! 等待你們觀賞後的消息! 再等丘生宣佈何時足本上演.

    回覆刪除
  2. 恭喜菲姐,令妹收到入場券。我也有幸,剛收到。

    回覆刪除
  3. 我都收到喇! Happy! Happy!

    回覆刪除
  4. 我也收到了,很開心。
    C Lee, 你收到入場券嗎?

    回覆刪除
  5. 我都收到喇!CLEE你有收到嗎?-阿全

    回覆刪除
  6. 我今天10号才收到明天去看的票,大家留意今天的信

    回覆刪除
  7. 未有票的朋友不要灰心,等埋今天,可能分兩批寄出。

    回覆刪除
  8. 我都有票呀!好開心!可以帶埋阿媽去睇。

    回覆刪除
  9. 今日都未收到飛!麗枝《

    回覆刪除
  10. 嘩!睇得好震撼又感動,明報週刊可能見到我呢!與丘生,雅琪,沛姸只隔兩個位,影咗多張相,亦同笙姐紙板影了多張相。

    回覆刪除
  11. 幽溝加劍合釵完,滴眼淚更震撼。全是演藝嘅版本,笙姐就在面前,真想擁抱她。

    回覆刪除
  12. 大銀幕真是大銀幕!正!正!正!不能筆錄 (^ - ^)

    回覆刪除
  13. 睇完各位笙迷的反應,我更加心急期待足本上映,等待丘生宣佈好消息。*^O^*

    回覆刪除