2012年7月8日星期日

趁墟

逢星期日,列治文市的漁人碼頭總見漁船泊近碼頭,擺賣漁穫。上星期日七月一日,有空去趁墟,適值國慶,人頭湧湧,(不要見笑,這算是人多了,不要跟香港比較。) 找泊車位置特別困難,花了半小時才找得一個車位。下車後,要步行十分鐘才到達碼頭,沿途皆見旗幟飄揚,人人都走到街上去,頗有普世歡騰的感覺!


將國旗掛在身上,表達愛國情懷,我想西方人才會這樣豁達,我則比較內斂。




中文是加國第三大語言,本地人為做生意,少不免要配上中文廣告。


十元三個海膽,很便宜呢。


從未自己開過海膽,有人話懂得箇中竅門,就讓他一逞英雄吧!


好多雜質,但要慢慢沖洗,避免破壞原整性。


三個海膽開出有半磅肉,成績算不錯。




這尾三文魚重四公斤,價值三十大元。


有機蔬果。



開餐喇!

10 則留言:

  1. 開餐啦!
    又唔通聲我過來<煎魚>,煲蟹粥,鼓油王蝦碌,燒雞翼是我鍾意食!
    [版主回覆07/10/2012 14:52:02]夏季機票貴,同你慳荷包咋。
    煲蟹粥,好濕熱,我同你都唔啱食架。

    回覆刪除
  2. 刨刨姨姨係邊度?見唔到o既!
    [版主回覆07/10/2012 14:52:36]我都想見到佢。

    回覆刪除
  3. 嘩!海膽呀
    [版主回覆07/10/2012 14:53:46]我是蒸蛋,未試過用來炒飯,下次試下先。

    回覆刪除
  4. 妳真有食神, 有人為妳開海膽, BBQ ...海鮮餐咁豐富...!
    [版主回覆07/11/2012 13:29:39]那天都挺寫意呢!

    回覆刪除
  5. Seafood.....yummy yummy
    [版主回覆07/10/2012 14:56:24]下次叫埋你。

    回覆刪除
  6. 海鮮固然好味,但我倒被那碟有機疏果沙律吸引住,流哂口水添......
    [版主回覆07/10/2012 14:58:07]係呀,那盤沙律真係好好味,尤其是那黃椒和紅椒,很清甜呢。

    回覆刪除
  7. 嘩!咁多野食!係咪今日有貴客到呢!我好鍾意隻蟹!
    [版主回覆07/11/2012 12:39:00]家徒四壁,何來貴客! 我一向唔會刻薄自己,有能力花費得起我的話,我都捨得食嘅。

    回覆刪除
  8. Pandora 香傭講法文2012年7月11日 上午7:10

    seafood 又平又靚
    [版主回覆07/12/2012 02:58:06]價錢算合理吧!

    回覆刪除
  9. 唏虛啊!同樣是七一,你那邊就舉國歡騰,香港則民怨沸騰,上街遊行。唉!
    [版主回覆07/13/2012 12:08:54]我想笙姐除了喜歡這裏的寧靜,還因為西人不認識她,她可做回自己。
    [Faustina回覆07/12/2012 23:25:59]怪不得笙姐在溫哥華住得那麼開心。
    [版主回覆07/12/2012 13:16:06]我是十分享受這裏的寧靜。
    [Ckos回覆07/12/2012 08:14:32]所以說,温哥華真是地"寧"人傑的好地方哩!
    (註:寧者靜也)
    [版主回覆07/12/2012 02:57:25]當日我在電視新聞看到香港的情況,真有點唏噓!

    回覆刪除
  10. 早晨~腦友記,
    祝大家一切都順心滿意~
    [版主回覆07/12/2012 13:41:06]多謝。

    回覆刪除